Karin Årets Hetero? :)

Tidningen QX har nu börjat med nomineringarna till Gaygalan 2007.
Självklart röstar vi alla på Karin Långström-Vinge som årets Hetero. Jag har gjort det i alla fall :)

Sedan klickar ni i mig om årets bög och sånt så vinner jag och Karin ihop. Det vore så kul för jag har aldrig festat med en präst någon gång så det är dags att vi från väsköttabygden kommer upp till fjollträsk och visar dom hur skåpet ska stå!

Så låt oss nu starta en kampanj för Karin! De e hon värd :)

Du hittar länken till nomineringarna HÄR och du måste inte fylla i allt. Det räcker med mitt och Karins namn ;) Eller bara karin men se till att skriva rätt namn i rätt ruta. Det vore så tråkigt om Karin vann för årets artist :D

Något om sjukvården i Skaraborg. Krönika i SLA 18 september 2023

Det finns vissa grundrädslor vi människor har, sådant som vi till varje pris vill undvika, skydda oss ifrån och förhindra. I större eller mi...