Bloggblogg

Nu har jag satt in länken från flickr längst ner på sidan. För mig blir det praktiskt, eftersom jag kan lägga in bilder från flickr till bloggen superlätt överallt. Vill ni använda någon bild någongång är ni hjärtligt välkomna, men ange källan. Jag har inte lagt in så många än, men en del knasigheter som till exempel "bananskal i två kundvagnar" som är lite svåra att hitta. Mig veterligen är det bara jag som har en sån bild. Uuuunik.

I eftermiddag har vi haft grannarna på kaffe. Trevligt. De fixade till den avblåsta flaggstången åt oss, så en vaniljbulle var dom minst sagt värda. Nästa flaggstång blir en glasfiberflaggstång. Fattar inte hur man egentligen kan sätta upp en träflaggstång.

Nu ska ätas kinamat.

Något om sjukvården i Skaraborg. Krönika i SLA 18 september 2023

Det finns vissa grundrädslor vi människor har, sådant som vi till varje pris vill undvika, skydda oss ifrån och förhindra. I större eller mi...