Man får inte alltid bra svar av sig själv heller

Näe, det här går inte för sig. Iväg med mig nu till jobbet och budgetbered med mig, min latmask. Sitta och slösurfa såhär. Det var det värsta jag sett. Jaja, men jag ska bara kolla lite på någon rolig videosnutt på youtube. Allting kommer att bli mycket roligare hela dagen då. Vaddå roligt, jag ska ha begravning ju. Hur kul är det? Nej, men då behöver jag vara 1. utvilad 2. uppladdad. Haha, utvilad, det kan jag glömma. Kom igen 2019, då kan jag börja snacka. Okej, då, om jag får en mugg kaffe till. Bara att konstatera, tröttare än så här blir man inte. Nu kan jag bara bli piggare.

Förresten, någon trodde att det var mina doftande internpostkuvert som orsakade det här, men jag är helt oskyldig den här gången. Nu ska jag bara se på den söta goldenvalpen max två gånger till, sen ska jag jobba, det lovar jag mig.

Något om sjukvården i Skaraborg. Krönika i SLA 18 september 2023

Det finns vissa grundrädslor vi människor har, sådant som vi till varje pris vill undvika, skydda oss ifrån och förhindra. I större eller mi...