Let´s dance..

Var ju tvungen att kolla på Let´S Dance, TV4:s nya fredagsunderhållning, lite nyfiken är man ju. Jag kan inte säga att jag blev övertygad. Det är säkert jättekul om man gillar dans. Själv kan jag för lite för att avgöra om en vals är bra eller dålig, och jag orkar inte kolla på om dom sätter ner tårna eller klacken först i chachachan. Så vad som är bra eller dåligt är för mig svårt att säga, och jag vill ju gärna ha en liten åsikt om det mesta. Dock höll jag på att trilla ur soffan när 12-mannaorkestern började spela Gwen Stefanis "What are you waiting for" helt förskräckligt.

Det är kanske kändisarna som kommer att dra tittare till programmet, eller kanske intrigerna som följer - iallafall i kvällspressen? Redan i dagens
E påstås Kishti gå till attack mot Peppe, och flera tycker att juryn borde skärpa sig.

Vissa ljusglimtar finns ju. Det är vackert med dans - man blir liksom inspirerad. Anna Book är tillbaka, och Måns har jobb en termin till. Bra. Och det var lite roligt när modellblondinen uppmanades att försöka hålla ihop benen... :D

Något om sjukvården i Skaraborg. Krönika i SLA 18 september 2023

Det finns vissa grundrädslor vi människor har, sådant som vi till varje pris vill undvika, skydda oss ifrån och förhindra. I större eller mi...