Dagens citat

"Det finns för människan ingenting gott utom att äta och dricka och finna glädje mitt i all sin möda.
Jag har insett att detta är en Guds gåva."
Predikaren 2:24

Jag har varit hos världens bästa tandläkare Annika Fredell i Lidköping. Att sitta hos tandläkaren och bli rotfylld är ett jättebra tillfälle att öva på positivt tänkande.
1. En timmas ompyssling utan krav på prestation från min sida.
2. Jag kommer aldrig mer att få ont i den tanden.
3. Mina pengar används till något nyttigt och inte till godis.
4. Arbetstillfälle för två personer.
5. En tur till den vackra staden Lidköping.
6. Kunde höra på Radio Skaraborg en hel timma i lugn och ro.
7. Bättre förståelse för hur människor med tandläkarskräck kan känna.

Nice!

Något om sjukvården i Skaraborg. Krönika i SLA 18 september 2023

Det finns vissa grundrädslor vi människor har, sådant som vi till varje pris vill undvika, skydda oss ifrån och förhindra. I större eller mi...