Vad har man inte Iphonen till?

Jag behöver ingen Iphone 4, jag är fortfarande helt nöjd med min "gamla" Iphone. När man trodde att app-möjligheterna var slut, kommer nya. Nu kan kan hämta Göran Hägglunds egen app, Göran säger för att få de senaste kommentarerna från kristdemokraternas ledare.

Själv har jag fastnat i mitt senaste fynd Svampguiden (22 kr). Här hittar man bilder, beskrivningar, länkar till liknande arter, och en praktisk karta där man kan pricka in sina svampställen.

Jo, man får tyvärr alltså hitta svamparna själv. Men ni skövdebor får ju gärna skicka mig era fyndkoordinater, så ska jag lägga in dom i min svampkarta. Hihi!

Trevligt!

Något om sjukvården i Skaraborg. Krönika i SLA 18 september 2023

Det finns vissa grundrädslor vi människor har, sådant som vi till varje pris vill undvika, skydda oss ifrån och förhindra. I större eller mi...