Årets!

nyheter: Mordet på Benazir Bhutto, tyvärr. Och att överklassens fuskande avslöjats såväl som vanligt folks fulvabbande.

skvaller: Alliansregeringens turer fram och tillbaka

plats: under paraplyet

vardagsmys: kaffe och lussekatter

seger: Marie Picasso. Amanda skulle visserligen ha vunnit, tycker jag, men Marie har blivit kulturarbetare på riktigt.

författare: Maja Lundgren. Hon vågade, men om hon vann låter jag förbli osagt.

bok: Jag går bara ut en stund (Isabel Hadley Kamptz)

film: Shrek 3 (den enda från 2007 som jag sett än)

skor: gympaskor och stövlar

väska: Stor brun Björn Borg med många fack

plagg: Tunika

modehändelse: Facebook

accessoar: långa halsband från Snö

artist: Amanda Jensen

låt: Release Me (Oh Laura)

hatlåt: Allt med Martin Stenmarck

love-to-hate-kändis: Hm... gillar inte att hata någon, faktiskt.

Irriterande kändis: Alex Schulman

Bästa TV-program: Engelska deckare

bästa dokusåpa: Bonde söker fru

sämsta dokusåpa: de flesta av de andra

ögonskugga: Ja!

mascara: FACE Stockholm

doft: solmogna tomater

hårprodukt: Bed Head´s Thickening Paste.

hudcréme: Clinique

Modevision av mig själv inför våren 08: Ett tillstånd där jag har hunnit med frissan, hudterapeuten och eventuellt hunnit simma några kilometer.

Andra bloggar om: , ,

Något om sjukvården i Skaraborg. Krönika i SLA 18 september 2023

Det finns vissa grundrädslor vi människor har, sådant som vi till varje pris vill undvika, skydda oss ifrån och förhindra. I större eller mi...