Bloggrunda

Hanna Wallsten, till vardags reporter på Kyrkans tidning, har börjat blogga! Ser fram emot många spännande inlägg från henne. Hanna är som jag fast i QuadraPop på mobilen. Mitt rekord: 191 205.

Trodde ett tag att jag var bortglömd, men fortfarande lyckas jag provocera åtminstone Kurt. Jag har tydligen på något ställe skrivit att det inte är Bibeln primärt som är min inspiration till kristen tro, utan Gud, och det håller jag fortfarande på. Hade inte Gud funnits hade det inte funnits någon Bibel alls, så alltså måste Gud vara den som är min inspiration till kristen tro.

Andra bloggar om: , ,

Något om sjukvården i Skaraborg. Krönika i SLA 18 september 2023

Det finns vissa grundrädslor vi människor har, sådant som vi till varje pris vill undvika, skydda oss ifrån och förhindra. I större eller mi...