Sådär

Framme och installerad. Hoppas det klarnar upp i morgon, så jag kan ta lite fina bilder. Jag kom på att Livets ord faktiskt ligger här. Vad roligt om man kunde squeeza in ett studiebesök.

En del kändisar har passerat vår utkiksplats i lobbyn, det är alltid intressant att se vilka som snackar "off plenum". Däremot väntas väl inga tuffare debatter den här veckan, förutom kanske Missionskyrkan då.

Jag har fått en knepig hangup. Psalmnummer. Mitt direktjobbnummer är 509, "Av goda makter underbart bevarad." Passar väl bra för en samordnare? *fniss*

Och jag fick en favoritpsalm till rumsnummer här också. Najs.

Något om sjukvården i Skaraborg. Krönika i SLA 18 september 2023

Det finns vissa grundrädslor vi människor har, sådant som vi till varje pris vill undvika, skydda oss ifrån och förhindra. I större eller mi...