Hej kyrkomötesledamot!

Det visade sig igår att Per Westberg, alias Kyrkoordnaren skvallrat om min blogg, så nu får jag hälsa er som är nya besökare särskilt välkomna.

Här skriver jag sedan april 2005 om tankar, åsikter, idéer och frustrationer med glädje, humor och stundtals ilska. Vill du läsa mer om vad jag skrivit om kyrka och teologi, scrolla ner och kolla högerkanten.

Tyvärr kan endast inbjudna gäster kommentera direkt under inlägget, men vill du lämna ett avtryck i min gästbok (också till höger) är du varmt välkommen.

Vill du kolla om jag har skrivit något om just dig, skriv in ditt namn i "search this blog".

Något om sjukvården i Skaraborg. Krönika i SLA 18 september 2023

Det finns vissa grundrädslor vi människor har, sådant som vi till varje pris vill undvika, skydda oss ifrån och förhindra. I större eller mi...