Det är väl lika bra...

att jag gör den där onormala listan nu då efter att ha blivit "tagen" sådär fem gånger.

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir “tagna” ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit “tagna” och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag kommer inte på en enda grej. Det betyder inte att jag är helt oegendomlig i alla lägen, men det jag har för mig känns helt normalt för mig. Så det är bättre att andra får avgöra vad som är normalt eller inte.

Vad bra detta gick...men sex av er läsare som inte skrivit denna lista kan känna sig "tagna"!

Något om sjukvården i Skaraborg. Krönika i SLA 18 september 2023

Det finns vissa grundrädslor vi människor har, sådant som vi till varje pris vill undvika, skydda oss ifrån och förhindra. I större eller mi...