Nu blir det lättare att läsa Bibeln

Måste erkänna - jag bläddrar mer och mer sällan i Bibeln. Iallfall i pappersbibeln. Däremot har jag länge använt Svenska Bibelsällskapets bibeln.se som nu har uppdaterats och är bättre än någonsin.

Till nyheterna hör en del tjänster. Man kan t ex få dagens bibelord direkt till sin mobil eller sin webbplats eller lägga in en söktjänst (som jag har gjort i min sidebar). I mobilen funkar mobil.bibeln.se, och då kan man söka, bläddra och läsa dagens text.

Dessutom ska man kunna göra söklänkar från sin egen webbplats till definierade versar, men det har jag inte fått att fungera än.

Riktigt bra!

Något om sjukvården i Skaraborg. Krönika i SLA 18 september 2023

Det finns vissa grundrädslor vi människor har, sådant som vi till varje pris vill undvika, skydda oss ifrån och förhindra. I större eller mi...