Klart

...jag ska svara på Marias enkät.

Första gången jag....
åt tacos: Mitten av 90-talet nångång. Numera nästan varje vecka.

körde bil: Jag var nog i 16-årsåldern och lärde mig köra innan jag började körskola så att jag skulle verka duktig där, hahaha.

sov i tält: Läger med kyrkan på lågstadiet nångång.

drack alkohol: det är preskriberat.

fick ett jobb: började sommarjobba på kyrkogård när jag var 13 år. Då fanns det inga arbetsmiljöregler utan det var bara att köra igång gräsklipparen direkt.

stod på scen: Hm, luciatåg i förskolan?

svimmade: Ramlade av hästar tämligen frekvent under tonårstiden, kan ha varit då.

svarade på en fånig enkät: Haha, det minns jag inte. Enkäter är iofs inte fåniga, men den fånigaste enkäten jag varit med om är utvärderingen på Pastoralinstitutet där vi skulle fylla i en enkät och dessutom bifoga namn.

Skickar vidare till: Alla som känner sig manade.

Något om sjukvården i Skaraborg. Krönika i SLA 18 september 2023

Det finns vissa grundrädslor vi människor har, sådant som vi till varje pris vill undvika, skydda oss ifrån och förhindra. I större eller mi...