För min del gör det ingenting om reglerna för reklam riktad till barn ändras, som DN skriver om idag. Jag tror inte det gör någon större skillnad. Jag undrar om barn verkligen fattar skillnaden mellan reklam och program. Dom vill ha spidermangrejer oavsett i vilken form budskapet landar.
Dessutom kan det vara käckt att få lite omväxling för den som stannar kvar och tittar. Själv använder jag oftast reklampauserna till nyttigheter.
Något om sjukvården i Skaraborg. Krönika i SLA 18 september 2023
Det finns vissa grundrädslor vi människor har, sådant som vi till varje pris vill undvika, skydda oss ifrån och förhindra. I större eller mi...
-
Vänner, fick precis ett mail från en person som undrar över lämpliga presenter vid diakonvigning. Jag minns att vi har diskuterat vigningspr...
-
Enligt uppgifter från deltagare vid det nyligen avslutade Oasmötet i Borås har Oasrörelsen nu gjort ett kyrkopolitiskt uttalande mot könsneu...
-
När öppnade du en dörr senast? Ja, kanske när du skulle gå ut genom din dörr hemma för att ta dig till kyrkan, du kanske öppnade dörren ...