Utmanad

av Linda-Lotta!


4 arbeten jag haft

kyrkvaktmästare
elevassistent
präst
(har inte haft fler!)


4 filmer jag kan se om och om igen

Gökboet
Mitt Liv Som Hund
Mr Bean - den totala katastroffilmen
Sällskapsresan (den där Lasse Åberg försöker få ut juice ur taket)


4 städer/ställen jag bott

Berghem
Hjo
Lund
Skara


4 tv-serier jag gärna ser

Helt Hysteriskt
The Office
Hipp Hipp
Glamour



4 ställen jag vill åka till

Gotland
Rom
Östersund
Skottland

4 webbsidor jag besöker dagligen

Privata mailen
Jobbmailen
Min blogg
Andra bloggar


4 favoriträtter

Ugnsbakad fisk
Potatisgratäng
Ärtsoppa
Souvlaki


4 ställen där jag trivs

trädgården
bilen
soffan
skogen

4 bloggare jag utmanar

Fyra som känner sig manade!

Något om sjukvården i Skaraborg. Krönika i SLA 18 september 2023

Det finns vissa grundrädslor vi människor har, sådant som vi till varje pris vill undvika, skydda oss ifrån och förhindra. I större eller mi...