Intryck från dagen

Idag har vi haft ytterligare en studiedag i kursen "Konfirmander som behöver mer". Jättebra - vi fick t ex lära oss välsignelsen på teckenspråk. Nice.

Sen bar det av söderut, och jag lyckades med konststycket att inte krocka med spårvagn den här gången heller. Andra gången jag är i SVT-huset, och jag kommer ihåg den glada stämningen, professionella omhändertagandet.

Som jag sa, det här är ingen tävling. Alla förlorar. Har bara hunnit ögna igenom era kommentarer och mail, och jag lovar att återkomma.

Hihihi, måste bara ta det här om personangrepp. Jag var inte alls svartklädd, jag hade min favvo marinblå GinaTricot-tröja på mig. Och jag har faktiskt såna ögon jämt. Kolla bilden får du se, Thomas H. Och stram frisyr..hihi...jag bad sminkösen särskilt att styla mig så att jag skulle se lite lagom laid back ut. Men det är inte så lätt för er som inte känner mig att kommentera min person. :) Så kan det gå.

edit 13:11: Fel namn, Maria skulle vara Thomas H.

Något om sjukvården i Skaraborg. Krönika i SLA 18 september 2023

Det finns vissa grundrädslor vi människor har, sådant som vi till varje pris vill undvika, skydda oss ifrån och förhindra. I större eller mi...