Vill ha mer semester

Var faktiskt riktigt avkopplande att komma iväg litegrann. God mat, heavy shopping och annat som hör till. Vilodag imorgon, sen drar vi iväg till huvudstaden.

Jag har lyckats snika till mig en extra semestervecka, eller egentligen är det helt rätt eftersom jag var sjukskriven min första. Så nu kommer jag inte att vara tillbaka på jobbet förrän 1 augusti. En ocean av tid.

Men jag är mkt glad för mitt jobb och längtar dit också. Jag känner nog mer att jag behöver ta paus från allt elände i världen.

Bombdåd, ungdomar som tvångsomhändertas.Den här artikeln berör mig djupt. Också naturligtvis
flyktingbarnen.

Saker som jag blir glad av just nu:

GinaTricot
Loka med päronsmak
GB:s BigPack Light
Isadoras Moisturizing Lip Gloss
Redkens hårprodukter

Något om sjukvården i Skaraborg. Krönika i SLA 18 september 2023

Det finns vissa grundrädslor vi människor har, sådant som vi till varje pris vill undvika, skydda oss ifrån och förhindra. I större eller mi...