Mysteriet med skruvdragaren på väg att lösas...?

Fick meddelande från Mette )som jag frågade om hon kunde se var jag har lagt dom fär grejerna till skruvdragaren):
Hej!
Ja det kan jag! De ligger under nå´t moppliknande i en trång vrå. Är det en städskrubb? Ett skåp med saker inslängda i? Hm.....


Ska genast kolla om det stämmer. Hm..ett skåp med saker inslängda i. Det låter som om det kan vara ungefär varsomhelst i mitt hus. :)

Hihi, i både Femina och DV skriver dom att rött hår med mittbena till naturligt blekt ansikte är helt rätt i höst. Hoppas ni kommer ihåg var ni såg det först. :)

Däremot kommer jag att vägra ta på mig en sån där tulpankjol som man inte kan negligera enligt DV, eftersom alla modeskapare har den. Fast jag vet inte hur jag skulle se ut i en tulpankjol eftersom jag inte äger någon (än). Vem vet, antingen kommer jag att älska den eller så kommer jag att starta en underavdelning till Våga vägra flipflop-klubben.

Andra trender är ryskt, orientaliskt och inte minst mitt favoritplagg jeansen. Blir en härlig höst!

Något om sjukvården i Skaraborg. Krönika i SLA 18 september 2023

Det finns vissa grundrädslor vi människor har, sådant som vi till varje pris vill undvika, skydda oss ifrån och förhindra. I större eller mi...